جن تسخیر کنید تا پولدارتان کند!

+0 به یه ن

 
مدتی است در نقاط مختلف جامعه مان، محافلی به صورت زیرزمینی برگزار می شود که موضوع این محافل و در حقیقت، علت و انگیزه اصلی تشکیل آن ها جن و مسائل مربوط به اجنه است. این محافل از سوی کسانی برگزار می شود که یا صرفا به دنبال کسب درآمد هستند و یا با هدف دست و پاکردن وجهه متافیزیکی و خاص برای رسیدن به اهداف مالی، تیمی و غیراخلاقی اقدام به برگزاری چنین محافلی می کنند. در کنار این محافل، در برخی کتابفروشی ها و در لابه لای کتب افراد دستفروش، کتاب های مربوط به تسخیر جن با قیمت های بالا به فروش می رسد. علاوه بر این، وبلاگ های زیادی با موضوع تسخیر جن و ارتباط با اجنه در حال فعالیت و وسوسه افراد به شرکت در این محافل هستند.


* پول بدهید، آموزش ببینید

عده ای از افراد سودجو با برگزاری چنین مجالسی، از شرکت کنندگان پول های کلانی دریافت می کنند و از این راه، مبالغ هنگفتی به جیب می زنند. یکی از شرکت کنندگان در این جلسات می گوید که برای 10 جلسه شرکت در یک محفل آموزش تسخیر جن، 12 میلیون تومان پول پرداخت کرده است!

* جن تسخیر کنید، پولدار شوید!

برگزار کنندگان این محافل، تلاش می کنند با شناسایی انگیزه و اهداف افراد، آنان را در کلاس های جداگانه ای گرد هم بیاورند. برای نمونه، آن ها افرادی را که به دنبال پول و درآمد بیشتر هستند با این شگرد به شرکت در محافل «جن شناسی و تسخیر جن» می کشانند که:«با تسخیر جن می توانید پولدار شوید. جن برای شما اطلاعات ویژه اقتصادی و مالی از بانک ها، بورس، اتاق های تجارت و بازرگانی و جاهایی از این دست می آورد و شما وقتی به این اطلاعات ویژه دسترسی داشته باشید می توانید بدون ریسک دست به انجام کار اقتصادی بزنید».

* آموزش تسخیر جن!

در این محافل به شرکت کنندگان آموزش تسخیر جن یا تسخیر موکل داده می شود و به آنان گفته می شود:« برای اینکه موکل داشته باشید باید اولا قدرت تسلط بر جن داشته باشید (ارثی یا اکتسابی) و باید روشهای قسم دادن و مطیع کردن جن ها را بلد باشید. وقتی این دو را بلد باشید می توانید یک جن را پیدا کرده و تحت تسلط بگیرید و مجبور به همراهی همیشگی با خودتان کنید.»

روش دومی که در این کلاس ها به افراد آموزش داده می شود این است:«اگر بتوانید اعتماد شخصی را که تعدادی جن تحت تسلط خودش دارد جلب کنید، او می تواند یکی از آن جن ها را برای مراقبت از شما مامور کند.»

* بیان داستان های جنی برای تحریک اشتیاق افراد

در این جلسات، برای بالابردن سطح اشتیاق افراد برای ماندن در کلاس و حضور همیشگی در این محافل، برگزار کننده ها داستان هایی از ارتباط خود با اجنه را بیان می کنند.

در یکی از این کلاس ها، فردی گفته است:« من در حال حاضر با جن های زیادی دوست هستم و جن های زیادی با من صمیمی هستند. آن ها خیلی به من لطف دارند و کارهای بزرگی برای من انجام می دهند. به من می گویند که دوستم کیست، دشمنم کیست، چه بخورم که جوانتر بمانم و هزار خدمت دیگر.»  

* ازدواج با اجنه!

در این کلاس ها، ادعا می شود که می توان با اجنه ازدواج کرد و از این ازدواج بدون آن که کسی بفهمد لذت برد! یکی از شرکت کنندگان در این محافل، می گوید:«استاد ما نزدیک به 8 سال است با یک دختر جنی ازدواج کرده و حتی از او بچه هم دارد!»

* کلک های جن زده!

برخی از مجریان این محافل، در هنگام دریافت پول از متقاضی شرکت در این جلسات، با او اتمام حجت می کنند که ممکن است در جریان آموزش و یا تسخیر، جانش به خطر بیفتد و به صلاح نباشد که جن تسخیر کند اما پولش به او برگردانده نمی شود چون استاد(!) از جانش حفاظت می کند!

* مسافرت به اروپا و آن ور آب با قدرت جن!

از دیگر موضوعاتی که در این جلسات مطرح می شود، این است که اگر جن را تسخیر کنید می توانید بدون پاسپورت و دنگ و فنگ های ورود و خروج، به هر کشوری که دلتان می خواهد سفر کنید.

* سوء استفاده های اخلاقی

متاسفانه چنین کلاس هایی به دلیل جذابیت  و رازآلود بودن، بستر مناسبی برای افراد داری انحرافات اخلاقی است که در لوای چنین موضوعاتی، مرتکب ارتباطات نامشروع می شوند و زنان به ویژه دختران جوان را اغفال می کنند.

از آنجا که افراد ساده لوح، علت اصلی بروز و رشد چنین پدیده هایی در جامعه هستند، مجریان این کلاس ها پس از دست و پا کردن اسم و رسم های کاذب برای خود، با بهانه بخت گشایی از دختران، حل مشکلات زناشویی، پیدا کردن همسر مناسب و موضوعاتی از این دست، به اغفال زنان و دختران دست زده و از آنان سوء استفاده می کنند.



  • [ ]